Ahoj,
-Jmenuju se Martin. Je mi 29. Narozen na Vsetíně a od 20 žiju v Českých Budějovicích. Pracuju jako elektrikář (v Rakousku).
postavy:
Cecek - wh
Hulvath -mag (na mapky)
----
Postavy které mají skillcap 0-600 a kdo ví jestli je někdy domaxuju...
Bacil -vamp
Ceecee -pala
Axis -ranger
Pigglyjuf -necro
Sexterminator -cleric
----
Hodně dávno se ke mě dostal Pk mage Alchymista. Barák jsme měli nad hb-brit. Ale to už je historie.
-Kdysi, když jsem začínál hrát v roce 2000, byl jsem adept do newbie guildy, která sídlila v britu.
-Začal jsem znovu hrát kolem vánoc loňského roku. Přihlášku jsem měl u psancú, kterou jsem stáhl k vůli jejich neaktivitě a přešel jsem ke stárům a dnes jsem odešel.
-Vždycky jsem byl vášnivý hráč, ať už UO či jiné mmorpg/střílečky a vše co je nějakým způsobem hratelné. Nikdy mě nebavily single playery- dúvod? jsem strašně soutěživý.
-Pracuju v zahraničí takže přes týden nemám skoro žádný čas logovat, popřípadě jen výjmečně, když je chuť a na penzionu wifi.
-Pátky,Soboty většinou hraju (pochopitelně když nejsou návštěvy, výlety, airsoft a jiné záležitosti realného života... viz ženská
)
-S kodexem souhlasím.
-K těm srazům. Rád bych ale jsem časově vytížen a naplánovat pro mě něco takového je dost obťížné ,až nemožné. Pochopitelně kdybych to měl někde při cestě tak bych se určitě ukázal.
Jaký je Váš vztah k MG?
- Nějaký dung jsem s lidma od vás už byl. Kolektiv fajn, a věřím ,že i spoustu věcí se od vás můžu naučit.
Takže spíše kladný když odmažu nějaký pojezd, ale pochopitelně o tom ta hra je a proto tu hru taky hraju(i když na dp žádné pk nemám).
- Bez mapy ani tska bych mohl hrát sám a to pochopitelně nechci když se k vám hlásím. Icq jsem používal před 20 lety a už to nevedu jestli by nevadila jako náhrada discord bylo by to fajn.
-Zkušenosti s uo mám už nějakou chvíli. Ať už to bylo na dp,morii,endoru,andarii nebo jinych českých shardech tak i na uoforever,beepk,revengeuo no prošel jsem toho dost.
-Proč? Hraju dobře, hraju rád