Magic Generation

Dark Paradise guild forum

Přihlásit se | Registrovat

Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 31 ] 

čer 1, 20, 20:45

Phorum NB
Phorum NB
Věk: 35

Ahoj ve spolek,

jmenuji se Pavel. Je mi 30 let. Pracuji jako zaměstnanec a i podnikám s občerstvením. Mám ženskou, která mě pěkně leze krkem a jinak jsem šťastný a spokojený :).

Moje postavy jsou obě nové a modré: Athelstan (Paladin)
Floki (Nekro)

Ultimu Online jsem hrál před 18 lety. Jaká může být asi historie 12-letého kluka, byl jsem pošuk a uličník ;).

Rád vtipkuji. Jsem spravedlivý a čestný. Mám rád lidi, na který se můžu spolehnout, jak v životě, tak i ve hře. Jsem kolektivní/společenský.

S kodexem souhlasím.

Se srazy asi problém nebude - nevim, zda mě ženská pustí :D.

Vztah k MG mám dobrý, proto jsem si i zvolil právě Vás. Budu pevně doufat, že u Vás uspěji a Vy si mě vezmete mezi sebe.

Můžu logovat TS, UO mapu i ICQ.

Zkušenosti nějaký mám, ale samozřejmě se musí oživit. Rozhodně se nemusíte se mnou bát chodit dungy. Poslouchám a nejsem ztřeštěný běhal. Většinou jsem zachraňoval výpravy :D.

Protože nechci k hodně staré a profláklé Guildě. Rád bych z doslechu k někomu normálnímu. Novému. Pokusil se být silnější a lepší než ty co mají nahrabáno díky historii :).

Kontakt:

tel.: 776 166 685, ICQ new mám, ale nikde nemůžu najít číslo :D :D :D. Asi se to taky změnilo,..

Hezký den všem!

Nahoru Nahoru

čer 1, 20, 22:34

Phorum Zombie
Phorum Zombie

ahoj,
vitaj, ktera guilda je podle tebe stara a proflakla napriklad? ja jen abychom vedeli jakym smerem se nevydat :)

par otazek: