Magic Generation

Dark Paradise guild forum

Přihlásit se | Registrovat

Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 10 ] 

bře 3, 16, 21:28

Offline
Phorum NB
Phorum NB
Registrován: bře 3, 16, 20:37
Příspěvky: 3

Zdravím,

jsem Ondřej, 26 let, z Hradce Králové :D....

V Ultimě jsem znám jenom pod přezdívkou Aragorn I, sharpshooter. Jediná postava kterou jsem hrál pořádně a vlastně i jediná, která by mě bavila. Není nic lepšího než luk a šípy=). Co se týká mé guildovní historie, chvíli jsem běhal s Crusama, pak jsem jednu dobu běhal s CoPama (zdravím přeživší), ale především jsme hráli v uzavřené skupině asi 10 lidí z HK.

Něco přímo o mě, hmm.....jsem hradečák, studuju Práva v Brně (už déle než je zdrávo) a dokonce už je možné spatřit světlo na konci tunelu - jelikož aktuálně dopisuju diplomku a v květnu se budu chystat na státnice. Mám rád, holky, vdolky, lukostřelbu, fantasy a hry všeho druhu od Fallouta po Ultimu.

S kodexem souhlasím, jestli je tím teda myšlen guildovní řád... i když:
- v sekci Přijímání v bodě 5) zcela zjevně chybí písmeno B ve slově zkušení,
- v sekci Obecná pravidla v bodě 2) má být asi guildovního hráče/guildovních hráčů
- v sekci Obecná pravidla v bodě 5) je zřejmě myšlena jiná guilda :D.....
a moc teda nerozumím tomu, jak bych se mohl na TS nevhodně "tělesně" projevovat? =)...