Magic Generation

Dark Paradise guild forum

Přihlásit se | Registrovat

Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 22 ] 

úno 6, 16, 17:59

Offline
Phorum NB
Phorum NB
Registrován: led 26, 16, 17:56
Příspěvky: 9

Zdravím celou MG

1. Kdo jste?
Ahoj menuju se Milan, je mi 27 let. Původem pocházím z Krnova (moravskoslezsky kraj), bydlím v praze už cca 9 let .

2. Jména a charaktery Vašich postav (všech, i PK).
mgimli - gangrel
limli - craft looter
rob1 - ostrostrelec
mgimliii - teuton
sotek - destro
sotekII - negr
kuzaruza - mag

PK nemám
jen nějaky ten nb char

3. Vaše UO Guild history.
no hraju již nějakej ten pátek ale guild mam projitych málo byl sem spíše samotář ale nějake mam : BH ,ROD a poslední crusaders

4. Něco přímo o Vás.
Pracuji jako zedník na OSVČ tudíš hraju dle času někdy hodně někdy méně ale vždy alespoň lognu atd. Mám dva sourozence sestru a bratra . Pouslouchám metal rock atd další co ještě hraju tak diablo 3 nějaké ty strategie atd mam dceru té je 6 let

5. Souhlasíte s Kodexem?
Souhlasím.

6. Srazy?
Když bude čas a rozumný termín proč ne.

7. Jaký je Váš vztah k MG?
No znám tu pár lidi hlavně poslední příchozí .

8. Můžete logovat UO mapu, TS, ventrilo, skype, icq?
Ano.

9. Vaše UO zkušenosti.
no hraju už nějakej ten pátek sem příspusobivej mám už skoro všechny dungy za sebou
na pvp nejsem moc.

10. Proč?
Jste jedna z posledních aktivních guild a crusaders se rozpadlo po te co odešli všichni poslední aktivní hráči

11. Kontakt.
213-115-491

Veškeré otázky rád zodpovím :-)



Nahoru Nahoru
  Profil

úno 6, 16, 18:37

Offline
Phorum Player
Phorum Player
Uživatelský avatar
Registrován: led 9, 12, 11:35
Příspěvky: 191

Sem totalne absolutne nejvic co to de na svete Dark paradise PROTI

Proc??? neco jako Elwin of Princ,GodSword atd tahni ke kachnam hubo nevymachana

_________________
ZTRACENEJ nebo-li ZATRACENEC



Nahoru Nahoru
  Profil

úno 6, 16, 18:43

Offline
Phorum NB