Magic Generation

Dark Paradise guild forum

Přihlásit se | Registrovat

Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 25 ] 

led 25, 21, 03:22

Phorum NB
Phorum NB

Čau všichni, mé jméno je Pepa třicet let. bydlím ve Zlíně. Pracuji jako řidič sanitky a věřte že s covidem to není taková hrůza když mám čas psát přihlášky.
Na dp hraju aktivně posledních pět let s pauzou asi tři roky čili přesně dva roky aktivně :)
S uo sem se seznámil ve 14ti letech myslím že by to bylo na moc dlouhé psaní kde to všechno začalo a jak co bylo. Ty aktivní dva roky sem byl u WR,potom sem dungoval u rebornu chvilku s bimbem. S vaší gildou sem byl asi 9dungů jeden čistě gildovní peklo za empového gangrela.

Moje jediné postavy jsou Queenkong(gangrel)Toortuga(ostrostřelec)

Co se týče lidí u vás v gildě tak znám rocca,bárta znám mám pocit ještě ze shardu estate atp. Některé znám některé co ne tak se omlouvám třeba se poznáme.

Hrát můžu prakticky každý den. Hlavně teda večer neříkám že se to nemůže změnit a za měsíc už zase budu tak trochu afk.

Nahoru Nahoru

led 25, 21, 07:29

Phorum Master
Phorum Master
Věk: 32

cauko. Pamätám si ako si natotal vykradol reborn po guildovnych hrách s odôvodnením ze si to tam tahal.to si myslel tým “dungoval sem u rebornu” ?
Čo ti hovorí meno Genki?

ale kedze mam obrovské srdce, dam ti šancu obhájiť sa (citaj: pobavit ma)
:D

Nahoru Nahoru

led 25, 21, 07:42

Phorum Skiller
Phorum Skiller

Zdravím Ťa.
Skus nám tu prihlášku trochu rozviesť. Ty niekoho poznáš ale my teba nie bohužiaľ trosku si na tom dal záležať.

Cler/Monk/Bishop/Medic, gard, Magic, Miner, Brujah, etc

Nahoru Nahoru

led 25, 21, 08:39

Phorum God
Phorum God

Pepa píše:
Čau všichni, mé jméno je Pepa třicet let. bydlím ve Zlíně. Pracuji jako řidič sanitky a věřte že s covidem to není taková hrůza když mám čas psát přihlášky.
Na dp hraju aktivně posledních pět let s pauzou asi tři roky čili přesně dva roky aktivně :)