Hejhola vespolek!
Rovnou vám říkám, že jsem Freak a lepší to nebude. Na dokladech se píše Pavel Veit, ale nikdo mi neřekne jinak než Negře. Je mi 26 a žiju nedaleko Plzně, což je pohoda. Plzeň je totiž nejlepší.
Pracuju jako kuchař i když už mě to dost sere, tak uvidíme. Vaření už chvilku nepatří mezi moje koníčky, já raději Ultimu. Kromě UO, chlastu a trávy mě při životě ještě drží hudba (folk/ska/punk/rocknroll). Doma se starám o malé hospodářství s velkou zahradou, pár kralíků a ty nejhloupější slepice jaký kdo kdy viděl.
Zpátky k Ultimě. Před DP jsem hrál ještě jako malej špunt Kelevar, později jsem pak zkusil i Andarii, Morii nebo Auberon. Zkusil jsem i pár zahraničních osi-like shardů jako UO:R nebo An Corp. Už jsem ale asi moc zvyklý na to naše dépéčko...
Na DP se pohybuji řadu let, sám už ani nevím, 10-12 řekl bych. Žádný vážnější prohřešek nežli AFK trénink mi nikdy nebyl prokázán

Vždycky jsem chtěl prasit, ale prostě jsem to neuměl. PK nemám, leč mám na kontě pár pojezdů s Hated za půjčené postavy.
Vystřídal jsem samozřejmě i několik guild, vzpomínám na Nemesis, CoP, Vokurky + Hated a
Templáři, i nějaké pokusy s frakcema. Důvody k odchodu byli nejrůznější, neaktivita/rozpad guildy, skupinový přestup nebo jen prostá vyhlídka lepšího hraní.
Což je třeba přesně tento případ. Odcházím od Templářů s těžkým srdcem, ale bohužel jejich aktivita je nulová. Už delší dobu se díky Kentakovi přidávám k vašim výpravám a dost jsem si vás oblíbil. Jste aktivní početná skupina lidí která ale stále má prostor k nějakému zlepšení a to mě baví.
Naprostou novinkou pro mne byla například povýlehová situace kdy se diskuzí hledala příčina výlehu namísto všestranného ukazování a obviňování, popřípadě vypínaní hry atd. Další z faktorů byla i vaše hierarchie guildy. Dlouho jsem si ničím takovým neprošel a docela se na ten progress těším i se všemi úkoly s nim spojenými.
Když to půjde, na sraz přijedu a s kodexem samozřejmě souhlasím, dokonce i s bodem číslo 5.