Zdravím guildu Magic Generation a vše okolo ní a přeji příjemný večer

1)Takže nejprve něco o mě samotném . Je mi 16 let za chvíli 17. Jmenuji se Dominik Čambala studuji obor Elektrotechniku na Střední Průmyslové škole ve Zlíně . Nyní jsem v prvním ročníku studia. Bydlím ve městě Otrokovice poblíž městu Zlína.
2)Jména mojích postav :
Lord Godsword - The Destroyer
Lord Sisel Obecný - The Cleric
Lord Keptn Rolgram - The Paladin (Magic)
Aislin - The Necromancer
Všechny postavy jsou na maximálním skillu vše potřebné je krom Destra kde je asi 95 fencing .. Trénuji ho při harvu jelikož už se nebouchá v cechu. Necromancer má jen základní skilly , jako je magery (90) , Necromancy (94) - Slouží jako harv a máme ho s jedním kamarádem společně ale napsal jsem ho do přihlášky . Keptn Rolgram je bráchův ale mám ho nyní ve svém vlastnictví takže dokud nebude hrát je stále na přímu. Mám rád , když se poví vše na rovinu a tak to sem píšu . Sisel obecný (Clerik) mě dal Patrik Lysoněk (SISEL) . Byl to cleric s 40 magerkou 50 healingem nic víc . Vytrénoval jsem si ho sám spolu s destrem a s tréningem mě nikdo nepomáhal.
3) Na shardu Dark Paradise hraji celkem asi 4-5 roků ale s půlročníma i ročníma pauzama

. Vždy jsem to tak nějak střídal ale teď jsem si řekl že konec střídání a jdu se věnovat na 100% pouze Dark Paradise . Měl jsem zde plno postav počínaje od Válečníků až po kouzlící povolání

. Ale jak asi všichni víte to byli takové ty začátky na HB a podobné

, nic profesionálního

. Postupem času se každý zdokonaluje a kupuje lepší věcí

. Měl jsem zde i postavu ROZARKA - Craftwoman. Byl to kraft se vším všudy měli jsme ji s bráchou společnou .. Měla všechny skilly na max myslím tím craftovské i nějaké cennosti tam u ní byli

. Jak mě Craft nikdy moc nebavil tak takhle postava nás oba s bráchou trénovat bavila . Projíté Dungy mám za clera jen ty low,medium jako je například řeka 1,2,ank 1,2, shame, yomo, wrong, ice, decík , CV,CD,FDD,drowy a tak dále