Magic Generation

Dark Paradise guild forum

Přihlásit se | Registrovat

Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 51 ] 

kvě 13, 13, 19:45

Phorum NB
Phorum NB

Zdravím guildu Magic Generation a vše okolo ní a přeji příjemný večer :)

1)Takže nejprve něco o mě samotném . Je mi 16 let za chvíli 17. Jmenuji se Dominik Čambala studuji obor Elektrotechniku na Střední Průmyslové škole ve Zlíně . Nyní jsem v prvním ročníku studia. Bydlím ve městě Otrokovice poblíž městu Zlína.

2)Jména mojích postav :
Lord Godsword - The Destroyer
Lord Sisel Obecný - The Cleric
Lord Keptn Rolgram - The Paladin (Magic)
Aislin - The Necromancer

Všechny postavy jsou na maximálním skillu vše potřebné je krom Destra kde je asi 95 fencing .. Trénuji ho při harvu jelikož už se nebouchá v cechu. Necromancer má jen základní skilly , jako je magery (90) , Necromancy (94) - Slouží jako harv a máme ho s jedním kamarádem společně ale napsal jsem ho do přihlášky . Keptn Rolgram je bráchův ale mám ho nyní ve svém vlastnictví takže dokud nebude hrát je stále na přímu. Mám rád , když se poví vše na rovinu a tak to sem píšu . Sisel obecný (Clerik) mě dal Patrik Lysoněk (SISEL) . Byl to cleric s 40 magerkou 50 healingem nic víc . Vytrénoval jsem si ho sám spolu s destrem a s tréningem mě nikdo nepomáhal.