Magic Generation

Dark Paradise guild forum

Přihlásit se | Registrovat

Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 17 ] 

dub 24, 08, 18:40

Phorum NB
Phorum NB

1*Fames - ranger - vse max
IceTea - cler - vse max
Dolor - craftice - vse max
Vox Dei - mag - krom lusteni mapek a inscriptu kterej je 60 vse max
Sir Rogen - war - vse max(hraje zanej kamarad bo ja zan nehraju)

2*hraju od roku 2000, dungy sem prosel vsecky cele as na ratmines(despa s vama), byl/jsem v guidle unicorn a to pres 5let. v zadne jine guilde sem nikda nebyl.

3*Hraju spise modraka, takze pvm, pvp me nikda moc nechytlo, asi proto ze sem nidky nemel skim behat a kdyz sem to zkousel sam tak sem se porad jenom refoval 8d

4*pracuji na plny uvazek a studuji zaroven. casu je teda pomalu ale na dung aj ten poradnej si cas dicky najdu. aktivni sem az moc..

5*jemnuju se mikuláš, jsem zdravotni bratr, bydlim v podnajmu, nemam auto ani babu momentalne. sem ve znameni lva, nesnasim lhani. posloucham secko as na nake ty dechovky a take cipoviny. zajmy krom uo je priroda, muzika, pratele. v zime chodim do divadel a vlete jezdim na tekno, sem kurak ktery prestava jiz par let. neumim psat, aspon teda gramaticky zpravne 8d

6+7*kvam chci bo dost od vas beha pvp ktere my bylo po radu let "odepirano" a jez bych se uvas mohl priucit. chodite secky dungy aj ty velke do kterych se odivam malo kdy a svama by se to mohlo stat pravidlem. o majetek my ani tak nejde, mam nahrabano dost z davnych casu. neru to spis jako tresnicku na jinak sladkem dortu.

8* 32366618

Nahoru Nahoru
  Profil ICQ

dub 24, 08, 18:49

Phorum NB
Phorum NB

Praskani lawu v FDD ti neco rika tak Pul roku spatky ?

sem nejlepsi :PPP
A-lde:
mno...

Nahoru Nahoru
  Profil ICQ

dub 24, 08, 20:42

Phorum Skiller
Phorum Skiller

cus

!-vOrder-!

Kazda kosa najde svuj kamen

Nahoru Nahoru
  Profil ICQ

dub 24, 08, 20:46

Phorum NB
Phorum NB
Věk: 42

TOP KAPR píše: